Przed nami najgorętszy okres sprzedażowy w roku. Święta oznaczają, że klienci kontaktują się z usługodawcami znacznie częściej. Wiele firm nie jest na to przygotowana czego konsekwencją jest utracony przychód. Co więcej, skutki zaniedbań będą widoczne także w dłuższej perspektywie, kiedy niezadowoleni klienci nie wrócą w nowym roku. Warto pamiętać, że kluczem do efektywnej sprzedaży jest rozmowa i podjąć kilka kroków w celu przygotowania firmowej infolinii na intensywny okres świąteczny.

Twoja firma nie ma wystarczających zasobów do obsługi infolinii szczególnie w okresach wzmożonej aktywności? Przy znacznie zwiększonej liczbie klientów, którzy kupują przez internet potrzebne jest wsparcie w obsłudze, które może dostarczyć profesjonalne contact center.

Sprawdź jak POS Group może pomóc Twojej firmie w obsłudze klienta.

W czasie zwiększonego zainteresowania zakupami przez internet sprawdzą się:

– Całodobowa infolinia (obsługa telefoniczna, mailowa i chat).

– Infolinia przepełnieniowa – przejęcie tylko tych kontaktów, których nie obsłużą pracownicy klienta.

– Outsourcing pracowników do lokalizacji klienta do obsługi klienta.

Co zyska Twoja firma?

– Sprawną obsługę dużej ilości zleceń i wsparcie klientów w procesie obsługi w trakcie zakupów świątecznych i noworocznych wyprzedaży.

– Bardzo ważną, w procesie budowania pozytywnego customer experience, satysfakcję klienta.

– Brak konieczność zatrudnienia dodatkowych osób do obsługi na krótki czas, a co za tym idzie zmniejszenie kosztów rekrutacji i zatrudnienia dodatkowego personelu dzięki outsourcingowi obsługi klienta.

Oferujemy współpracę krótkoterminowa na czas wzmożonego ruchu, jak i długoterminową dopasowaną do potrzeb Twojej firmy.

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu telefonicznego 532 540 275  lub przez formularz kontaktowy.