Usługi

Będziemy Twoim najlepszym partnerem w obszarze contact center. 

Sprzedaż

W sprzedaży jesteśmy ekspertami. Specjalizujemy się w usługach takich jak: pozyskiwanie Klientów, kampanie leadowe, bazy danych, cross-selling i up-selling.

Obsługa klienta

Zapewniamy wielokanałową obsługę klienta z wykorzystaniem technologii w obszarach: helpdesk, infolinie: produktowe, promocyjne, reklamacyjne oraz multichannel: chat boty, voice boty, live chaty.

Outsourcing personelu

Realizujemy projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oferując naszym Klientom szereg usług wspierających, zapewniających optymalizację kosztów, ograniczenie odpowiedzialności, lepszą organizację pracy i oszczędność czasu.

lokalizacji

konsultantów

zrealizowanych projektów

godzin rozmów miesięcznie

najdłuższy staż pracy

Obsługa klienta

Help desk

Wsparcie techniczne dla Klientów naszych Partnerów Biznesowych w każdym miejscu i czasie. Specjaliści infolinii przyjmą zgłoszenie i jeśli to możliwe rozwiążą problem
w czasie rozmowy
. Poważniejsze zgłoszenia przekażą bezpośrednio do Zleceniodawcy. 
 

Infolinie produktowe, promocyjne, reklamacyjne

Nasi konsultanci odpowiedzą na pytania Klientów i pomogą dobrać odpowiednie rozwiązanie z oferty Partnera Biznesowego. Przyjmą także zgłoszenie reklamacyjne
i przekaż
ą do dalszego procesowania zachowując przy tym pełen profesjonalizm. Na każdym etapie rozmowy zadbamy
o
dobry wizerunek reprezentowanej marki. 
 

Multichannel: chat boty, voice boty, live chaty

Telefon to nie jedyne źródło kontaktu z Klientem. Odpowiadając na potrzeby współczesnego rynku proponujemy naszym Partnerom obsługę multichannel,
w ramach której odpowiemy na pytania Klientów przez
dowolnie wybraną drogę internetową: mail, formularz, chat.
 

Sprzedaż

Pozyskiwanie klientów

Pozyskujemy Klientów indywidualnych i biznesowych wykorzystując nowoczesne narzędzia i zgromadzone doświadczenie. Doradzamy w zakresie budowy oferty, która zostanie dobrze przyjęta przez Klienta i wzmocni relacje partnerskie. 

Generowanie leadów

Nie każdą ofertę można sprzedać przez telefon. Czasem wymaga ona spotkania lub dopasowania możliwości do potrzeb Klienta. Tutaj też możemy pomóc. Nasi konsultanci zadzwonią do potencjalnych Klientów, zbadają ich potrzeby
i
wzbudzą zainteresowanie. Dodatkowo stworzą profilowaną bazę pozwalającą stworzyć i zaprezentować indywidualnie ukierunkowaną ofertę. 
 

Up-selling i cross-selling

Pozyskanie nowego Klienta to długi i kosztowny proces. Wychodząc naprzeciw standardowemu modelowi sprzedaży proponujemy zrealizowanie kampanii na bazach aktualnych
i byłych
Klientów. Nasi konsultanci zarekomendują podczas rozmowy rozwiązania stanowiące rozszerzenie oferty.
 

Bazy danych

Do kampanii realizowanych w call center wykorzystuje się bazy z danymi osób, z którymi możemy się skontaktować. Jeśli nasz Partner nie posiada własnej bazy możemy w jego imieniu wykupić licencję na bazę. Stała współpraca
z brokerami baz danych pozwala nam
wynegocjować atrakcyjne stawki
 

Outsourcing personelu

Dostarczanie pracowników

Prowadzimy profesjonalne i sprawne procedury rekrutacyjne, uwzględniające aktualnie panujące na rynku pracy trendy.​ Nawiązujemy kontakt z najlepszymi specjalistami, a dzięki doświadczeniu jesteśmy w stanie w krótkim czasie znaleźć dla Twojej firmy najlepszych kandydatów.

Obsługa administracyjno-księgowa

Nasi specjaliści znają się na procesach kadrowych oraz posiadają wiedzę popartą wieloletnim doświadczeniem.​ Poprowadzą wszystkie sprawy administracyjne w tym odpowiednią dokumentację kadrowo-płacową pracowników oraz dokonają rozliczeń księgowych.

Masz

Pytania?

Wyślij nam e-mail: biznes@pos-group.pl

Pos Group Sp. z o.o.

Sylwia Senkowska

Kierownik wsparcia sprzedaży

Copyrights 2022 POS Group all rights reserved