Przed nami najgorętszy okres sprzedażowy w roku. Święta oznaczają, że klienci kontaktują się z usługodawcami znacznie częściej. Wiele firm nie jest na to przygotowana czego konsekwencją jest utracony przychód. Co więcej, skutki zaniedbań będą widoczne także w dłuższej perspektywie, kiedy niezadowoleni klienci nie wrócą w nowym roku. Warto pamiętać, że kluczem do efektywnej sprzedaży jest rozmowa i podjąć kilka kroków w celu przygotowania firmowej infolinii na intensywny okres świąteczny.
Twoja firma nie ma wystarczających zasobów do obsługi infolinii szczególnie w okresach wzmożonej aktywności? Przy znacznie zwiększonej liczbie klientów, którzy kupują przez internet potrzebne jest wsparcie w obsłudze, które może dostarczyć profesjonalne contact center.
Sprawdź jak POS Group może pomóc Twojej firmie w obsłudze klienta.
W czasie zwiększonego zainteresowania zakupami przez internet sprawdzą się:
– Całodobowa infolinia (obsługa telefoniczna, mailowa i chat).
– Infolinia przepełnieniowa – przejęcie tylko tych kontaktów, których nie obsłużą pracownicy klienta.
– Outsourcing pracowników do lokalizacji klienta do obsługi klienta.
Co zyska Twoja firma?
– Sprawną obsługę dużej ilości zleceń i wsparcie klientów w procesie obsługi w trakcie zakupów świątecznych i noworocznych wyprzedaży.
– Bardzo ważną, w procesie budowania pozytywnego customer experience, satysfakcję klienta.
– Brak konieczność zatrudnienia dodatkowych osób do obsługi na krótki czas, a co za tym idzie zmniejszenie kosztów rekrutacji i zatrudnienia dodatkowego personelu dzięki outsourcingowi obsługi klienta.
Oferujemy współpracę krótkoterminowa na czas wzmożonego ruchu, jak i długoterminową dopasowaną do potrzeb Twojej firmy.
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu telefonicznego 532 540 275 lub przez formularz kontaktowy.