Celem naszej pracy jest budowanie nowej jakości na rynku poprzez rozwijanie partnerskiej sieci współpracy i wdrażanie nowatorskich rozwiązań. Wychodzimy z założenia, że podstawą działań
w branży handlowej jest skrupulatnie opracowany proces sprzedażowy i jakość zdobytych kontaktów. Nasze wsparcie w sprzedaży usług opiera się na działaniach wielotorowych: tworzenie kampanii leadowych, baz danych, maksymalizowanie zysków z jednej transakcji (cross selling, up-selling). Potrzebujesz wsparcia, ale nie wiesz od czego zacząć? Poznaj nasze usługi bliżej. 

Kampania leadowa – co to? 

Działanie mające na celu wzrost sprzedaży produktów lub usług. Prowadzona przez nas kampania leadowa opiera się przede wszystkim na właściwym zdefiniowaniu grupy docelowej klientów i stworzeniu atrakcyjnego skryptu rozmowy. Zwiększa to prawdopodobieństwo, że będą oni chcieli porozmawiać o ofercie z naszym Partnerem Biznesowym. Zaletą kampanii leadowych jest to, że zewnętrzne siły sprzedażowe dokonują pierwszej weryfikacji rynku pod kątem oferty, a przedstawiciele Partnera rozmawiają już z potencjalnym konsumentem co zwiększa efektywność ich pracy i zapobiega utracie energii i entuzjazmu na przedstawienie oferty niezainteresowanemu klientowi. 

Czym są leady? 

To dane kontaktowe do konkretnych klientów (osób lub firm) zainteresowanych zakupem określonych towarów lub usług. Leady pozyskiwane są w celu przeprowadzania dalszych działań sprzedażowych. 

Jakie korzyści przynosi generowanie leadów? 

Wyróżniamy dwie główne zalety generowania leadów: 

  1. Zwiększenie skuteczności sprzedaży – kierowanie oferty tylko do zainteresowanych klientów. 
  2. Optymalizowanie kosztów sprzedaży – ograniczenie wydatków na prowadzenie nieefektywnych rozmów przez Przedstawicieli.

Gdzie wykorzystujemy kampanie leadowe? 

Kampanie leadowe wykorzystywane są w wielu sektorach. W POS Group specjalizujemy się w ich prowadzeniu między innymi dla branż: edukacyjnej, energetycznej, telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej. 

Jak wygląda proces pozyskiwania przez nas leadów? 

Po uzgodnieniu warunków współpracy kupujemy bazę danych spełniającą podstawowe kryteria projektu. Wspólnie z Partnerem Biznesowym przygotowujemy skrypt rozmowy zgodny ze standardami pracy Partnera i wykorzystujący nasze know how. Konsultantów, znających techniki telesprzedaży i telefonicznej obsługi klienta, szkolimy z oferty naszego Partnera oraz skryptu i… działamy. Pracujemy zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie bezpieczeństwa danych – podczas rozmowy konsultant pozyskuje zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Partnera. Leady wygenerowane w trakcie kampanii przekazywane są do Partnera w czasie rzeczywistym. Wszystkie rozmowy są nagrywane, dzięki czemu można w łatwy sposób zweryfikować jak została przeprowadzona rozmowa – mówi nasz ekspert Sylwia Senkowska (Kierownik Wsparcia Sprzedaży).

Mamy nadzieję, że udało nam się wyjaśnić, na czym polegają nasze działania i jakie korzyści osiągniesz, jeśli zdecydujesz się nawiązać z nami współpracę. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania na temat pozyskiwania leadów sprzedażowych, bardzo chętnie na wszystkie odpowiemy. 

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego 532 540 275  lub przez formularz kontaktowy.