Celem naszej pracy jest budowanie nowej jakości na rynku poprzez rozwijanie partnerskiej sieci współpracy i wdrażanie nowatorskich rozwiązań. Wychodzimy z założenia, że podstawą działań
w branży handlowej jest skrupulatnie opracowany proces sprzedażowy i jakość zdobytych kontaktów. Nasze wsparcie w sprzedaży usług opiera się na działaniach wielotorowych: tworzenie kampanii leadowych, baz danych, cross selling, up-selling. Potrzebujesz wsparcia, ale nie wiesz od czego zacząć? Poznaj nasze usługi bliżej.
Sprzedaż pozwala maksymalizować zyski z jednej transakcji przy wykorzystywaniu metod up-selling i cross-selling. Te techniki sprzedażowe wykorzystują dostępne informacje na temat wcześniejszych zakupów klienta i pozwalają stworzyć nową, spersonalizowaną ofertę odpowiadającą jego potrzebom.
Techniki sprzedażowe – na czym polegają?
Up-selling to podniesienie wartości proponowanej oferty. Zadaniem konsultanta jest przestawienie klientowi droższej oferty językiem korzyści co zapobiega rezygnacji z powodu poniesienia większego wydatku. Konsultant zachęca klienta do zakupu droższego produktu lub usługi przedstawiając jego wysoką jakość. Dzięki temu klient ma poczucie, że przedstawiona oferta jest dla niego użyteczna.
Cross-selling to dosprzedaż produktów i usług wykorzystywany po zawarciu pierwszej transakcji. Konsultant, po zbadaniu potrzeb klienta, proponuje dodatkowe rozwiązania stanowiące uzupełnienie zakupionego już towaru. W tym przypadku mówimy o sprzedaży dodatkowej pozwalającej zwiększyć skuteczność bez ryzyka utraty zysków z poprzedniej transakcji.
Up-selling i cross-selling w call center.
Techniki up-selling i cross-selling są coraz bardziej doceniane w sprzedaży telefonicznej, ponieważ pozwalają proponować klientom nabycie droższych lub uzupełniających, ale jednocześnie spersonalizowanych i odznaczających się wyższą jakością produktów. W efekcie konsultanci prezentują oferty dopasowane do indywidualnych preferencji i maksymalizują zyski ze sprzedaży. Pozwala to także sukcesywnie budować trwałe relacje z klientami i przekłada się na pozytywne postrzeganie marki.
Mamy nadzieję, że udało nam się wyjaśnić, na czym polegają nasze działania i jakie korzyści osiągniesz, jeśli zdecydujesz się nawiązać z nami współpracę. Jeśli masz swoją bazę klientów, ale nie wiesz jak maksymalizować zyski chętnie pomożemy.
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego 532 540 275 lub przez formularz kontaktowy.