Celem naszej pracy jest budowanie nowej jakości na rynku poprzez rozwijanie partnerskiej sieci współpracy i wdrażanie nowatorskich rozwiązań. Wychodzimy z założenia, że podstawą działań
w branży handlowej jest skrupulatnie opracowany proces sprzedażowy i jakość zdobytych kontaktów. Nasze wsparcie w sprzedaży usług opiera się na działaniach wielotorowych: tworzenie kampanii leadowych, baz danych, maksymalizowanie zysków z jednej transakcji (cross selling, up-selling). Potrzebujesz wsparcia, ale nie wiesz od czego zacząć? Poznaj nasze usługi bliżej. 

Bazy danych – co to? 

Bazy danych to miejsca zbierania, zapisywania i zorganizowanego przechowywania informacji. Baza może przybierać formę podstawową np.: listy stworzonej w edytorze tekstu czy arkusza kalkulacyjnego, jak również rozbudowanych zbiorów obsługiwanych przez systemy zarządzania bazami danych. Bazy, dzięki uporządkowaniu, pozwalają w prosty i szybki sposób pozyskiwać, modyfikować i przetwarzać informacje. Bazy danych mają bardzo szerokie zastosowanie w wielu dziedzinach. 

Jakie funkcje w obsłudze klienta spełniają bazy danych? 

Do podstawowych funkcji baz danych wykorzystywanych jako wsparcie sprzedaży zaliczamy: 

  1. Gromadzenie w jednym miejscu informacji o klientach  
  2. Zapewnienie ciągłości kontaktu z klientami 
  3. Standaryzację danych 

Jakie korzyści przynoszą bazy danych? 

Głównym celem wykorzystywania baz danych jest możliwość kierowania ofert spersonalizowanych pod względem profilu klienta. Ułatwia to kontakt z klientem i pozwala budować silne, długofalowe relacje. Skutkiem czego jest większa satysfakcja klientów i wzrost lojalności wobec marki, a co za tym idzie zwiększenie sprzedaży produktów i usług.  

Jakie informacje są zbierane w bazach danych? 

Bazy danych, które oferujemy, zawierają wszystkie informacje niezbędne w obszarze kontaktu
z klientem. Warto zaznaczyć, że wysokiej jakości bazy nie zawierają informacji niepotrzebnych
i działających rozpraszająco. Skupiamy się wyłącznie na danych wykorzystywanych do osiągnięcia zamierzonych celów.  

W jaki sposób wspieramy naszych partnerów? 

Tworzenie baz danych jest procesem wyjątkowo czasochłonnym i wymagającym skrupulatności. Jedynie bazy pozbawione błędów są zdolne wpłynąć efektywnie na jakość i wysokość sprzedaży. Niekompletne lub zawierające błędy bazy są bezużyteczne. Dodatkowo, bazy tworzone przez profesjonalistów zachowują niezbędne standardy w tym wymogi prawne w zakresie przetwarzania danych osobowych (RODO).   

Gotowe bazy danych dostępne na rynku są uniwersalne, dlatego często nie zawierają kluczowych informacji niezbędnych do efektywnego wykorzystania przez firmę. Tu z pomocą przychodzą zewnętrzne call center, które kontaktują się w Twoim imieniu z osobami z bazy. Nasi konsultanci zadają istotne z Twojego punktu widzenia pytania oraz pozyskują zgodę na przetwarzanie danych przez Twoją firmę.  Podczas rozmowy telefonicznej możemy również rozpocząć proces sprzedaży (lead generation/umówienie spotkania) lub w całości go przeprowadzić. 

Mamy nadzieję, że udało nam się wyjaśnić, na czym polegają nasze działania i jakie korzyści osiągniesz, jeśli zdecydujesz się nawiązać z nami współpracę. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania na temat wykorzystania baz danych, bardzo chętnie na wszystkie odpowiemy. 

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego 532 540 275  lub przez formularz kontaktowy.