Celem naszej pracy jest budowanie nowej jakości na rynku poprzez rozwijanie partnerskiej sieci współpracy i wdrażanie nowatorskich rozwiązań. Wychodzimy z założenia, że podstawą działań
w branży handlowej jest skrupulatnie opracowany proces sprzedażowy i jakość zdobytych kontaktów. Nasze wsparcie w sprzedaży usług opiera się na działaniach wielotorowych: tworzenie kampanii leadowych, baz danych, maksymalizowanie zysków z jednej transakcji (cross selling, up-selling). Potrzebujesz wsparcia, ale nie wiesz od czego zacząć? Poznaj nasze usługi bliżej.
Kampania leadowa – co to?
Działanie mające na celu wzrost sprzedaży produktów lub usług. Prowadzona przez nas kampania leadowa opiera się przede wszystkim na właściwym zdefiniowaniu grupy docelowej klientów i stworzeniu atrakcyjnego skryptu rozmowy. Zwiększa to prawdopodobieństwo, że będą oni chcieli porozmawiać o ofercie z naszym Partnerem Biznesowym. Zaletą kampanii leadowych jest to, że zewnętrzne siły sprzedażowe dokonują pierwszej weryfikacji rynku pod kątem oferty, a przedstawiciele Partnera rozmawiają już z potencjalnym konsumentem co zwiększa efektywność ich pracy i zapobiega utracie energii i entuzjazmu na przedstawienie oferty niezainteresowanemu klientowi.
Czym są leady?
To dane kontaktowe do konkretnych klientów (osób lub firm) zainteresowanych zakupem określonych towarów lub usług. Leady pozyskiwane są w celu przeprowadzania dalszych działań sprzedażowych.
Jakie korzyści przynosi generowanie leadów?
Wyróżniamy dwie główne zalety generowania leadów:
- Zwiększenie skuteczności sprzedaży – kierowanie oferty tylko do zainteresowanych klientów.
- Optymalizowanie kosztów sprzedaży – ograniczenie wydatków na prowadzenie nieefektywnych rozmów przez Przedstawicieli.
Gdzie wykorzystujemy kampanie leadowe?
Kampanie leadowe wykorzystywane są w wielu sektorach. W POS Group specjalizujemy się w ich prowadzeniu między innymi dla branż: edukacyjnej, energetycznej, telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej.
Jak wygląda proces pozyskiwania przez nas leadów?
Po uzgodnieniu warunków współpracy kupujemy bazę danych spełniającą podstawowe kryteria projektu. Wspólnie z Partnerem Biznesowym przygotowujemy skrypt rozmowy zgodny ze standardami pracy Partnera i wykorzystujący nasze know how. Konsultantów, znających techniki telesprzedaży i telefonicznej obsługi klienta, szkolimy z oferty naszego Partnera oraz skryptu i… działamy. Pracujemy zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie bezpieczeństwa danych – podczas rozmowy konsultant pozyskuje zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Partnera. Leady wygenerowane w trakcie kampanii przekazywane są do Partnera w czasie rzeczywistym. Wszystkie rozmowy są nagrywane, dzięki czemu można w łatwy sposób zweryfikować jak została przeprowadzona rozmowa – mówi nasz ekspert Sylwia Senkowska (Kierownik Wsparcia Sprzedaży).
Mamy nadzieję, że udało nam się wyjaśnić, na czym polegają nasze działania i jakie korzyści osiągniesz, jeśli zdecydujesz się nawiązać z nami współpracę. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania na temat pozyskiwania leadów sprzedażowych, bardzo chętnie na wszystkie odpowiemy.
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego 532 540 275 lub przez formularz kontaktowy.