POS Group Sp. z o.o. nawiązało współpracę z Ministerstwem Finansów, w ramach której zajmie się telefoniczną obsługą infolinii świadczącej pomoc użytkownikom systemu e-TOLL. Firmę do obsługi kontaktu wyłoniono w ramach przetargu, a umowa została zwarta na okres 3 lat.
System e-TOLL to nowoczesne rozwiązanie poboru opłat za przejazdy po płatnych odcinkach dróg w Polsce. Jednym ze sposobów wsparcia użytkowników tego systemu jest telefoniczne centrum obsługi klienta. Wsparcie będzie udzielanie całodobowo i całotygodniowo w czterech językach: polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim.
– W trakcie naszych działań dążymy do zbudowania nowej jakości na rynku poprzez świadczenie usług na najwyższym poziomie. Przy realizacji zadań stawiamy na partnerstwo i komunikację oraz wysokie standardy pracy. Te czynniki chcemy także wdrożyć przy realizacji naszego najnowszego projektu. Nasi konsultanci, dedykowani do obsługi infolinii, przejdą szereg szkoleń, prowadzonych przez ekspertów systemu e-TOLL, w czasie których posiądą wiedzę niezbędną do kompleksowej obsługi klienta. Poznają także procedury i wytyczne postępowania niezbędne przy rozwiązywaniu spraw. Jestem przekonana, że wiedza przekazana przez zespół pracowników Ministerstwa Finansów wpłynie pozytywnie na jakość świadczonych przez nas usług i zadowolenie klientów. POS Group, w ramach umowy, zapewni wykwalifikowanych konsultantów, którzy pomogą klientom systemu e-TOLL w następujących sprawach: informacje na temat systemu e-TOLL, w tym obsługa Internetowego Konta Klienta. – mówi Sylwia Senkowska, Kierownik ds. wsparcia sprzedaży.