Nasi konsultanci zajmują się obsługą Klienta, a dodatkowo z powodzeniem realizują cele sprzedażowe. Częścią naszego zespołu są pracownicy, którzy poszukują Klientów dla naszych Partnerów Biznesowych.
W ramach działań sprzedażowych realizujemy:
- generowanie leadów – bo nie każdą ofertę można sprzedać przez telefon. Czasem wymaga ona spotkania lub dopasowania możliwości do potrzeb Klienta. Tutaj też możemy pomóc. Nasi konsultanci zadzwonią do potencjalnych Klientów, zbadają ich potrzeby i wzbudzą zainteresowanie. Dodatkowo stworzą profilowaną bazę pozwalającą zbudować i zaprezentować indywidualnie ukierunkowaną ofertę.
- umawianie spotkań – by po leadzie pójść o krok dalej i ułatwić pracę przedstawicieli handlowych Zleceniodawcy. Mając podgląd do kalendarza handlowca nasz konsultant umawia spotkania w siedzibie / domu Klienta, siedzibie Partnera lub online, uwzględniając niezbędny czas na dotarcie na spotkanie.
- sprzedaż produktów i usług – prowadzimy kampanie sprzedażowe i telesprzedażowe, w czasie których nasi konsultanci dokonują prezentacji firmy oraz szczegółów oferty. Działania opierają się na wyszukiwaniu potencjalnych Klientów wśród różnorodnych baz biznesowych lub dostępnych na rynku baz osób indywidualnych.
- zakup baz danych – jeśli nasz Partner Biznesowy nie posiada własnej bazy możemy w jego imieniu wykupić licencję. Stała współpraca z brokerami baz danych pozwala nam wynegocjować atrakcyjne stawki na bazy biznesowe, konsumenckie oraz realizację kampanii zasięgowych w celu profilowania i powiększania baz potencjalnych Klientów.
- up-selling i cross-selling – pozyskanie nowego Klienta to długi i kosztowny proces. Wychodząc naprzeciw standardowemu modelowi sprzedaży proponujemy zrealizowanie kampanii na bazach aktualnych i byłych Klientów. Nasi konsultanci zarekomendują podczas rozmowy rozwiązania stanowiące rozszerzenie oferty o inne produkty/usługi z portfolio Partnera Biznesowego.
Masz pytania? Twoja firma potrzebuje wsparcia? Zapraszamy do kontaktu!